20 Kasım 2009 Cuma

Fotoğraf Makineme Takılanlar

Sabahları erken uyandığımda ilk yaptığım şey genelde mutfak penceresinden görülen manzaraya bakmaktır. Yılın her mevsiminde kendine has bir güzelliği vardır bu manzaranın. Aynı şekilde günün her saatinde de insana o kadar farklı duygular yaşatır ki, sözcükler bazen yetersiz kalır anlatmaya.İşte o sözcükler yetersiz kaldığında hissedilen duyguları yansıtmanın en anlamlı yolu fotoğraflardan geçer.

Bulutlar, güneş ve deniz... Hem karada hem de denizde yüzeyde oluşan bulut gölgeleri kadar etkileyici bir şey yoktur sanki. Uçakla içinden delip geçtiğimizde sanki orada yokmuş hissi veren bulutlar, yeryüzüne düşen gölgeleri ile varlıklarını kanıtlama çabasındadır sanki...

4 yorum:

ceydabural dedi ki...

muftaktati manzara şahane
lütfen benim içinde bak doya doya :)

Cafe Aroma dedi ki...

Tabii bakarım, ve bu arada fotoğraf çekmekten anlayan birisi olatak benim çektiğim fotoğraflara eleştirsel gözle bakıp yorumlayabilirseniz çok sevinirim.

Sevgilerimle

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Merhaba, ben henüz çok amatör bie fotoğrafçı olsam da yıllarca dergi sektöründe, profesyonel fotoğrafçılarla çalıştım, fotoğraf seçtim. ve rahatlıkla söyleyebilirim ki bunlar çok güzel:)

Cafe Aroma dedi ki...

Ayşe Hanım Teşekkür ederim. Çalışıyorum,iyi fotoğraflar çekmek için.
Sevgilerimle