14 Haziran 2010 Pazartesi

UÇURTMA AVCISI - SON

Cumartesi akşamı kitap bitti, ama sanırım ben de kitapla birlikte bittim. Bütün gece kitapla uğraştım rüyalarımda (yoksa kabus mu).

Bir ülke'nin çöküşü ile bir insanın çöküşü arasında düşünüp de daha çok bir insanın çöküşüne üzülmek... Özellikle de çöken hayat bir çocuğunki olunca daha da mümkün oluyor.

Kitap okunması gereken bir kitap, açıkçası filmini çok merak ettim. Konular genelde kitaptaki gibi yansıtılamıyor, tabii ki bir filmin, kitap kadar büyük bir duygu yoğunluğu yaşatması mümkün değil. Bu nedenle okumayan insanlar için biraz üzülmüşümdür hep.

Kısacası okunacak kitaplar listenize bu kitabı mutlaka yazmalısınız.

Ben şimdi sırf eğlenme amaçlı bir kitaba başlayacağım. Okumam bitince onu da paylaşmak isterim.

Sevgiyle kalın...

1 yorum:

dennis dedi ki...

muhteşem bir kitaptı, hala hatırladıkça tüyleim diken diken oluyor ki ilk okuduğum zaman yaşadığım duygusal çöküntüyü anlatamam. Herkes mutlaka okumalı....