21 Haziran 2010 Pazartesi

NERMİN BEZMEN - SIR

Hayatımda ilk defa bir kitabı son 100 sayfasına girdiğim halde bıraktım. Kitabı okudukça kendimi daha bir kirlenmiş hissettim. Belki de beni bu kadar kötü hissettiren, iyi bir ailede yetişmesine rağmen bu kadar karmaşık ve anlaşılmaz bir zihniyete sahip karakterlerinden kaynaklanıyordu.

Sözde sevdiği adamı arındıracağını, onu kurtaracağını zannediyorsunuz okurken ama hiç beklendiği gibi gitmiyor. Okumuş olanlar bilirler, tam Nigel öldü belki düzelir dedim (çünkü kitabı okuyabilecek kadar iyi olsun isterdim, ne de olsa Aurora'nın İncileri'ni de almıştım) ama yine Hüma'nın çılgınlık tabir ettiği başı bozuk davranışları ile karşı karşıya kaldım.

Tabiiki en sonunda pes ettim. Öyle ki kitaplığımda bulunduğunu bile kimsenin görmesini istemeyeceğim türden bir kitap anım oldu SIR...

Şimdi elimde Maeve Binchy'den Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler var. Okumadığım son bir kaç kitabından birisi. Okuyunca beğeneceğime eminim ve sizlerle paylaşmak için şimdiden sabırsızlanıyorum.

Güzel kitaplarla geçecek harika günler dilerim...

Hiç yorum yok: