17 Haziran 2010 Perşembe

SIR malesef

Sırf eğlence olsun diye, bir şey öğrenme amacı gütmeden yeni bir kitaba başlayacağımı yazmıştım. Evet başladım da hatta yarısını geçtim ama ben bu kitabı yaz ortasında kürk palto giymiş bir insana benzettim. Kendi içinde barındırdığı gereksiz parçaları ve fazlalıkları kitabı resmen boğuyor. Aslında ortada bir KİTAP var mı, onu da bilemiyorum.

Hem yaşanmış olayların basitliği, hem de bir defterle evlatlarına ve torunlarına anlatılmasının gereksizliği nedeniyle okumanızı hiç tavsiye etmeyeceğim bir kitap, Nermin BEZMEN'den SIR.

Bizim ülkemiz nasıl bir ülke? Bu tarz bir kitap bir ara övülüp göklere çıkarılıyordu. Anlamakta gerçekten zorlanıyorum.

Ben hamileliğim boyunca üzülebileceğim kitaplardan uzak durayım diye düşünerek başladım ve bitireceğim ama bundan sonra herhalde yine bana katkısı olacak bir kitap seçeceğim.

Hatta beni okurken yıpratacağını bile bile LİMON AĞACI'nı okumayı düşünüyorum.

Kitabı bitirdiğimde görüşlerime yeni ilaveler olursa paylaşabilirim.

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: