28 Nisan 2010 Çarşamba

Heyecanla Bekliyorum

Bebeğimin hareketlerini hissetmeyi heyecanla bekliyorum. Kokulardan uzak kalabildiğim sürece mide bulantısı yaşamadığım için artık kendimi heyecan kısmına kaptırmaya başladım.

Dün doktorumuz her nekadar minik meleğim göstermese de kıza benzetti. Abisi için çok sevinemesem de kendim ve eşim için sevindim biraz açıkçası. En önemlisi sağlıklı bir şekilde doğması ve yaşaması tabiiki, bunun bilincinde olan bir çiftiz. Ama eğer kızımız olursa, oğlumuz için bulmakta (yani çeşitlendirmekte) hayli zorlandığımız kıyafetleri onun için rahatlıkla bulabileceğiz.

Alper için farklı giysiler bulmak o kadar zor ki. Özel bir güne hazırlanırken, kravattı, papyondu gibi minicik çocuklara hiç yakıştırmadığım şeylerdense ben bir gömlek ve ona uygun bir pantolon bulmayı tercih ediyorum. En azından kızlar için allı pullu o kadar çok elbise var ki.

Kısacası ben sanal da olsa mağazaları ziyaretlere başladım. Tabii ki henüz hiçbirşey almadım ama yaz gelip izne ayrıldığımda gezeceğim yerleri şimdiden tasarlıyorum.

Hayatınızdan güzel heyecanların hiç eksik olmaması dileklerimle.

3 yorum:

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Tebrikler, herşey sağlıkla ve dilediğin gibi sonuçlansın:)

NEKO dedi ki...

Doğumdan sonra en çok özleyeceğim şey bebeğimin içimdeki kıpırtıları olacak. O kadar alıştım ki kımıl kımıl içimden kendini hissettirmesine, beni gıdıklamasına. Dünyanın en güzel şeyi. Biran önce ikinci çocuğunuzla da bu duyguyu yaşamanızı dilerim :)))

Syhn dedi ki...

kız çocuklarını giydirmek kadar zevkli bir şey oaolbilir mi ya?!!
ama hayırlısı tabii :)